Friday, February 18, 2011

Teka apakah objek di tengah jalan ini.

Hadiah adalah three nite stay at a luxurious five star hotel............... parking lot.

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

10 comments:

KaSiH said...

sampah...ya allah tolong la jgn ckp yg ni mayat org..!! takut..


natt

MiSs LaDyBiRd ^o^' said...

mcm sampah yang tercicir je.....

J u l i a 。.゜✿ said...

sampah cik senah mana ntah,
ni mesti tercicir dari lori sampah..

zixol said...

gula gula kapas ke?

Niz said...

sampah.






kan?

Sky0ne said...

macam patung je, tapi tak clear patung apa

Intan ~ Nur Azlina said...

sampah?

Cikgu Nurin said...

Orang muntah pas tu campak beg tu kat tengah jalan....

Hazrey said...

Ia sampah yang tertinggal di tengah tengah jalan.

Paling signifikan, jalan yang dipaparkan itu ialah jalan yang dilalui pengguna kompleks kastam, imigresen dan kuarantin (CIQ) yang baru tiba dari Singapura.

Itulah cara kita menyambut pelancong.

Abang Zul said...

Hazrey;
Bukan nak jawab. Pasal dah dijawab pun soalan tu.

Hadiah tu, hotel beribu bintang le... hehe.

Seswai, ramai yg menang tu...

DISCLAIMER FOR THE IDIOTS.

Dear idiots and faggots, if you think you can win a fight over internet, you are at the right place. Altho, I am NOT writing to represent any of my employers, you may at any time throw your tantrum here and be willingly ready to be eaten by us. If you know the law better, leave defamation comments because I am not gonna be fucking responsible of your acts here. If you feel offended of my writings, you are a faggot. And you listen to Justin Bieber rite? Ok, you are a faggot.